Program açılmıyor hata mesajı veriyor

EKTEK RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE PROGRAM AÇMAYA CALISITKEN BU HATAYI VERİYOR. WİNDPWS 10 64 BİT KULLANMAKTAYIM
 

Ekli dosyalar

  • Adsız.jpg
    Adsız.jpg
    67.7 KB · Görüntüleme: 4,593
ideCAD Sadece Belgeler Klasörü İle çalışıyor

Daha önceden İdecad Statik kullanırken hiçbir sıkıntı yaşamazken format atıp tekrar kurduktan sonra idecad bir türlü düzgün çalışmadı. Gerek anahtarla gerekse de demo versiyonu aynı hataları verdi . idecad 8 demo denedim yine aynı hata oldu. İdecad sadece ''Belgeler'' klasörüne kaydetmeme izin veriyor ve sadece o klasörden dosya açıyor . Misal masa üstündeki bir ***.ide7 dosyasını açamıyorum. Açmaya çalıştığımda dosya bulunamadı hatası alıyorum.

İdecad ile yeni bir projeye başladığımda da aynı şekilde ''Belgeler'' klasörü dışında bir yere kaydetmek istediğimde ise rotanın bir kısmı veya tamamı hatalı gibi hatalar verip kaydetmiyor. Belgeler klasörüne kaydediyor ama
 
Daha önceden İdecad Statik kullanırken hiçbir sıkıntı yaşamazken format atıp tekrar kurduktan sonra idecad bir türlü düzgün çalışmadı. Gerek anahtarla gerekse de demo versiyonu aynı hataları verdi . idecad 8 demo denedim yine aynı hata oldu. İdecad sadece ''Belgeler'' klasörüne kaydetmeme izin veriyor ve sadece o klasörden dosya açıyor . Misal masa üstündeki bir ***.ide7 dosyasını açamıyorum. Açmaya çalıştığımda dosya bulunamadı hatası alıyorum.

İdecad ile yeni bir projeye başladığımda da aynı şekilde ''Belgeler'' klasörü dışında bir yere kaydetmek istediğimde ise rotanın bir kısmı veya tamamı hatalı gibi hatalar verip kaydetmiyor. Belgeler klasörüne kaydediyor ama
 
gimni1907":2maoi048' Alıntı:
Daha önceden İdecad Statik kullanırken hiçbir sıkıntı yaşamazken format atıp tekrar kurduktan sonra idecad bir türlü düzgün çalışmadı. Gerek anahtarla gerekse de demo versiyonu aynı hataları verdi . idecad 8 demo denedim yine aynı hata oldu. İdecad sadece ''Belgeler'' klasörüne kaydetmeme izin veriyor ve sadece o klasörden dosya açıyor . Misal masa üstündeki bir ***.ide7 dosyasını açamıyorum. Açmaya çalıştığımda dosya bulunamadı hatası alıyorum.

İdecad ile yeni bir projeye başladığımda da aynı şekilde ''Belgeler'' klasörü dışında bir yere kaydetmek istediğimde ise rotanın bir kısmı veya tamamı hatalı gibi hatalar verip kaydetmiyor. Belgeler klasörüne kaydediyor ama

Yönetici hakları olan bir hesap kullanıyormuşsunuz gibi görünüyor. Yönetici hakları olan bir hesapta sorun var mı, deneyin. Gün içinde Bursa ofisimizi ararsanız, uzaktan erişimle bilgisayarınıza bağlanarak soruna birlikte bakabiliriz.
0224 2206717
 
HakanŞahin":188ganld' Alıntı:
gimni1907":188ganld' Alıntı:
Daha önceden İdecad Statik kullanırken hiçbir sıkıntı yaşamazken format atıp tekrar kurduktan sonra idecad bir türlü düzgün çalışmadı. Gerek anahtarla gerekse de demo versiyonu aynı hataları verdi . idecad 8 demo denedim yine aynı hata oldu. İdecad sadece ''Belgeler'' klasörüne kaydetmeme izin veriyor ve sadece o klasörden dosya açıyor . Misal masa üstündeki bir ***.ide7 dosyasını açamıyorum. Açmaya çalıştığımda dosya bulunamadı hatası alıyorum.

İdecad ile yeni bir projeye başladığımda da aynı şekilde ''Belgeler'' klasörü dışında bir yere kaydetmek istediğimde ise rotanın bir kısmı veya tamamı hatalı gibi hatalar verip kaydetmiyor. Belgeler klasörüne kaydediyor ama

Yönetici hakları olan bir hesap kullanıyormuşsunuz gibi görünüyor. Yönetici hakları olan bir hesapta sorun var mı, deneyin. Gün içinde Bursa ofisimizi ararsanız, uzaktan erişimle bilgisayarınıza bağlanarak soruna birlikte bakabiliriz.
0224 2206717


Kullandığım Windows'u İngilizce yaptıktan sonra başlamıştı bu problem. Bugun telefonla ulaştım ve yardımcı oldular. Tekrar Türkçe olarak windowsu kurunca ortada hiçbir problem kalmadı. Teşekkür ederim
 
Program kurulumu esnasında mı bu hatayı alıyorsunuz? Kurulumdan sonra programınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edin. çalışıyorsa bu durum bir sorun teşkil etmez.
çalışmıyorsa aşağıdaki bağlantıdan zip dosyasını indirin ve klasöre açın.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

klasör içindeki haspusersetup dosyasını çalıştırın.
(bazı antivirüs programları bu tarz programların kurulmasını engellemektedir. böyle bir sorun yaşamamak için kilit sürücüsü kurulumuna başlamadan önce, antivirüs programının devre dışı bırakılması önerilmektedir.)

sorun çözülmezse 10 versiyonu lisanslı kullanıcılarımız için oluşturulan teknik destek portalından, portalda kayıtlı mail adresi ile teknik destek talebinde bulunun. bilgisayarınıza uzaktan erişim sağlayalım. kayıtlı mail adresinizi öğrenmek için bursa ofisimizle iletişime geçebilirsiniz.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.


Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
 
Elinizdeki kilitlerin hangi programa ait olduğunu ve versiyonlarını Bursa ofisimizden hafta içi öğrenebilirsiniz.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

Kilit üzerinde de bulunan etiketlerde hangi programa ait olduğu bilgisi yazmaktadır.
Sorun devam ederse,10 versiyonu lisanslı kullanıcılarımız için oluşturulan teknik destek portalından, portalda kayıtlı mail adresi ile teknik destek talebinde bulunun. bilgisayarınıza uzaktan erişim sağlayalım. kayıtlı mail adresinizi öğrenmek için bursa ofisimizle iletişime geçebilirsiniz.

Aşağıdaki linke tıklayın.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
 
Geri
Üst