Kasma Problemi

emrecdm

Yeni Üye
Bilgisayarımda farklı hiç bir programda meydana gelen kasma ve donma olayı idecadde var.Donanımla alakalı sorun olduğunu düşünmüyorum autocadde 7-8 sayfa açtığımda herhangi bi kasma donma vb meydana gelmemekte.Sürüm güncellemeye bastığımda son sürümü kullanmaktasınız ibaresi geçmekte.
Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler
 
Masaüstü için yüksek performans sistem gereksinimleri:

-Intel i9-9700k
-64 bit 10 işletim sistemi
-32 Gb ram
-Nvidia Geforce GTX 1060
-UHD Monitör çözünürlüğü
-SSD

Masaüstü için fiyat/performans seçeneği sistem gereksinimleri:

- Intel i5-9600k
- 64 bit Windows 7, 8 veya 10 işletim sistemi
- 16 GB RAM
- Nvidia GeForce GTX 1050 harici ekran kartı
- 1920x1080 monitör çözünürlüğü

Dizüstü için yüksek performans sistem gereksinimleri:

- Intel Core i9-8950HK
- 64 bit Windows 10 işletim sistemi
- 32 GB RAM
- Nvidia GeForce GTX 1060M harici ekran kartı
- En az 1920x1080 monitör çözünürlüğü

Dizüstü için fiyat/performans seçeneği sistem gereksinimleri:

- Intel Core i5-9300HQ
- 64 bit Windows 7, 8 veya 10 işletim sistemi
- 16 GB RAM
- Nvidia GeForce GTX 1050M harici ekran kartı
- 1920x1080 monitör çözünürlüğü
 
Kasma ve donma olayını hallettim.

Sistemim:
AMD Ryzen 5 3600
MSI Ekran Kartı RX580 8Gb
Ram 16Gb ddr4 Ram
Anakart: GIGABYT b450mh2 PRO
İşletim Sistemi Win10Pro64Bit
Ekran Çözünürlüğü 1920*1080 24'' Curved Monitör
Sistem ve Program dizini SSD üstüne kurulu


Ama bu seferde Analiz Sihirbazı açtığımda İdeCAD logosunda kalıyor.Sihirbazı açmıyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim 2 kez tamamen kaldırıp tekrar yükledim olmadı 10.20 kurdum 2 kez yine olmadı.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
 
emrecdm:130t1l9i' Alıntı:
...Ama bu seferde Analiz Sihirbazı açtığımda İdeCAD logosunda kalıyor.Sihirbazı açmıyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim 2 kez tamamen kaldırıp tekrar yükledim olmadı 10.20 kurdum 2 kez yine olmadı.
Merhaba,

Sihirbazın açılmaması windows ve explorer güncelleştirmelerinin yapılmamış olmamasından kaynaklanıyor.

Sorunun çözümü içim aşağıdaki adımları gerçekleştirin.

Windows güncelleştirmelerinizi yapınız.

Internet explorer ı son sürüme güncelleyiniz (11 Versiyon olmalı)

Internet explorerda yüklü eklentiler varsa eklentileri pasif yapınız.

Antivirus güvenlik yazılımı kullanıyorsanız bunları kapatınız ve tekrar deneyiniz.

İyi çalışmalar
 
Geri
Üst